Je bli sa lej!

Satt precis och var nästan helklar med en bild på Moltas som jag suttit och pillat med i Photoshop.
Skulle bli en så fin julig bild. Över två timmars energi med extrem noggrannhet lade jag ner på bilden.
När jag skulle till och spara så får jag den där roliga rutan "Det här programmet svarar inte" (!!!!!!!)
Om det finns något irritationsmoment som är värre och mer irriterande än datorer och teknisk utrustning som inte fungerar, skriv gärna då till mig!
Nu blev jag fan skitsur! Lägger bort datorn tills jag orkar ta upp projektet igen. Tur jag är envis!

Igår fick jag besked från SärCentrum. Det var så oerhört många som sökt till utbildningen, så de som redan hade utbildning inom området fick förtur till utbildningen! Knäppgökar. Varför söker man annars en utbildning?!
Men jag fick ju ett svar i alla fall. Lillebror som också sökte utbildning i somras hade alla papper från CSN klara och ett startdatum att se fram emot. Han ringer för att kolla vart det är man ska samlas då de inte skickat ut någon information, ja får han reda på att det inte blir något av den kursen för inga hade sökt den. Bra där...

Så nu är det tankesmedjan igen som gäller.
Jobbar mitt sista pass inatt, sedan i morgon åker vi upp till mina föräldrar. Ska bli så jävla skönt att komma bort från stan! Måste hälsa på Sanna och Martin och träffa Miller också, Molles kompis!

Sen ska vi iväg och vaccinera lillen, sedan blir det stan en sväng även idag. Vi kanske har börjat få upp ögonen för det här med att gå på stan, vem vet?
Hade sådan tur igår att Helly Hansen skorna gubben önskat sig fanns på Scorett! På Lillflänge sa de att de var omöjligt att få tag på dom då de var slut hos återförsäljaren.
Lite flax ska man ändå få ha!

Längtar som en tok till Julafton!


 














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: