Sista avsnittet

Här sitter jag och är lite småpjutt över att jag blev inbokad på ett niotimmarspass imorgon.
Kan det stämma?
Dels är det väl för att jag är förkyld, men även också att det är en hel sovmorgon som står på spel.
Men jag får ju betalt.
Annat var det med skola!

Har märkt att jag drar upp skolan mycket, men det är helt obeskrivligt jävla skönt att få slippa skiten!
Åh vad jag hatade allt!

Danne, han däremot jobbar 12 timmars nattskift nu, så vad ska jag whina om egentligen?

Idag passade jag på att kolla på film, hellre det än att dra fram dammsugaren.
Milk med Sean Penn blev det. Kanske hade jag förväntat mig för mycket, men det var fortfarande en bra och känslomässig film. Sean Penn...

Och idag är det sista avsnittet av Himmelblå.
Den där Norska serien jag tjatat om varje måndag nu i mina inlägg.

Godissugen!
Men jag har ju skorpor...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: