Vikten rasar!

Igår vägde jag mig igen, första gången sedan invägningen den 22 mars.
Och man måste väga sig på svärföräldrarnas ybervåg. Det visade sig att jag hade gått ned 1 enda fjuttigt kilo, och då måste jag få säga att jag var obajsad också!
1 kilo på 1,5 månad... men det är farligt att gå ned för fort!

Igår var vi ute och sprang lite i spåret, det har tinat fram nu. Som tur var hade vi med oss Roy, så han fick dra oss upp för de värsta backarna. När man börjar springa blir han så glad att han hugger en i knävecken!

Idag är det söndag, det betyder att det bara är att börja om från början igen, ta nya tag och se fram emot ännu en skitvecka!
I veckan måste jag gå på varje lektion projekt och företagande, jag ska köra ännu en dubbellektion, ha prov i energi, tvättstugan, min pojke fyller 22, han åker bort och lämnar mig själv, jag har sista mediekommunikationen som jag funderar att gå på, jag måste redovisa religionen innan fredag, jag måste göra undersökande text i veckan, vi har redovisning av vårat projekt i Badhusparken och jag ska gå på Riskettan. Sedan är det helg!

Idag har vi varit och hälsat på lillebror och Josephine i Svenstavik. Gick en sväng på Dollar och sedan åkte vi hem till dom och fikade och Danne fick känna sig duktig och klå Ante på UFC.
Fiskade efter vägen, åkte och hälsade på Dannes farmor och hennes myskatter. Jag är ingen kattmänniska, men Månsson tyckte om mig! Han höll på trilla i golvet när han slängde sig på rygg bredvid mig i soffan.

Och för att runda av inlägget med vikten så blev det en snabbmiddag på Max, en stor cola och strips.
Det jävliga är att vi har kvar chips, ostkrokar och godis sedan helgen...

Även att det är över 650 personer som sökt samma jobb som jag!












KOMMENTARER:
- Cat ★

Woow det går verkligen fram för dig nu vännen!

Du har tagit tag i körkortet, börjat gå ner i vikt, söker jobb och ska snart bli hundmamma =) Keep up the good job!



Hihihi roy verkar vara en busis!



Har din lillebror träffat en flicka och flyttat ihop? Va skoj! =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: