Vad händer idag?

Danne sa tydligt igår att vi skulle kliva upp tidigt idag för att åka in på stan i behaglig tid, innan allt folk börjar vakna till liv.
Han ligger fortfarande och klänger på kuddarna i sängen.
Vi ska in på staden idag och köpa byxor till honom, han fick ju presentkort när han fyllde år, sedan är det bara för mig att öppna plånboken och köpa UFC Undisputed som kommer ut idag den 22 maj. På något vis har jag lovat honom det.
Ser framför mig att det kommer bli fler uppdateringar de närmsta dagarna...

Fredag, jag har ännu inte fått tummen ur och börjat med något utav allt som ska vara klart på just måndag!
Faktaartikel till text, jag har ingen aning hur man skriver en sådan, aldrig gjort med jag ska göra en!
En rapport till bläläraren, det gäller bara att börja för jag har inget vettigt att skriva om ändå. Kan göra en fullständig rapport om mina sovmornar och körlektioner som råkade bli under just de lektionerna med honom...
Sedan har jag energiprov och jag hatar det. Hur mycket jag än försöker får jag fan inte till den där fotosyntesen och cellandningen.
Nej fy fan vad skönt det ska bli att få komma bort från sådan skit!
På torsdag förhoppningsvis, har jag lämnat tillbaka alla böcker och fått tag på min dumma mössa!
Då, är det adjöken!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: