The Linn Day

I morse ringde klockan 06.00. Strax innan det hade jag väckts av ett sms. Du har väl inte glömt din körlektion...
För första gången på länge znoozade jag, två gånger. Det är inte likt mig, snoozar aldrig, jag stänger av larmet helt och somnar om!
Men idag gick det inte. En körlektion a' 430 spänn blir jag debiterad då, och så hade jag dubbel.

Det gick över fort, jag var uppe på manöverbanan och sladdade mellan koner och det gick jättebra, kul som tusiken var det också! Sedan gick körningen fasligt bra, så jag blev glad.
Mindre glad blir man av att sitta och kolla på plankton och alger i ett jävla teleskop på Naturkunskapen.
Eller ännu mindre av att tvingas gå ner till Badhusparken och stå där och verka kemist.

Så jag tröstade mig själv med att åka hem. Vi skulle bara se film på Religionen, så det orkar vi inte idag!
Samt att jag måste göra dumma religionsfördjupningen och ha tvättstugan! Tjoho!

Idag har jag namnsdag. LINN, säg grattis! 
Mina föräldrar är söta så jag får alltid en Herman Hedning tidning med posten och en massa skraplotter.
Och i följd av min namnsdag kommer älsklings födelsedag.
Imorgon blir karln 22 år.
Det är rätt så fantastiskt att tänka att vi träffades då jag var 15 och han 17, nu är jag 20 och han 22...
Men han är inte hemma! Ramsele kallade så han kommer inte hem förrän på fredag. Känns skitsurt att inte få mysa och äta tårta med honom imorgon... Buhu!














KOMMENTARER:
Cissi

Grattis!:)

- Cat ★

Åh Linn du är för go "För första gången på länge znoozade jag, två gånger. Det är inte likt mig, snoozar aldrig, jag stänger av larmet helt och somnar om!" HAHA va jag skrattade, så sköön är du!



Jag håller tummarna på att du får ditt körkork, kul att se någon vara lite motiverad :)



Herregud det är ju fem år nu sedan den festen ni satt och sms:ade varann ;) hehe se jag minns att du berättade det :) Du får helt enkelt äta en tårta i hans ära imorgon!



Sköt om dig!

Louise

Emelie

Grattis :DDD

och grattis till danne imorn :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: