Söndagsdepp

Den här långa helgen har varit fruktansvärt lång! Trodde aldrig det skulle bli söndag, men här och nu sitter jag, och det är tamejfan söndag! Den värsta idiotiska dag som finns, det betyder att det är en hel veckas skola som väntar.
Jag är ledig på måndagar, så egentligen borde jag har måndagsdepp, i och för sig har jag det också, men söndagar är värst!

I veckan är det mycket att stå i. Jag ska hinna med att köra, och så har jag bokat dubbellektioner någon dag, jag tror det var torsdag, så jag missar Mediekommunikationen! Jippie! Vill verkligen inte gå på den!
Måste hämta min dumma studentmössa också, sista chansen på tisdag stod det, men vafan, jag har sju betalat för den då borde den fan skickas hem till mig också, jävla skitgrupp!
Har uppgift till på tisdag med, har inte orkat börja än.
Sedan på religionen är det redovisning på tisdag, ska bli kul att säga att jag inte ens har någon grupp, att jag därför haft "ledigt" medan alla andra grupper jobbat på... så kan det gå!
Min artikel eller vad det var ska vara klart på fredag. Nöjestjosan, fan vad jag inte orkar text, samt att de efterlyser min Undersökande Journalistik text, som jag inte har haft tanken på att ens börja med.

Ja, sen är det bara 17 skoldagar kvar av helvetet, fan vad jag längtar!
Och nu i slutet är det prov i allt på samma gång!

Känns väldigt jäktigt nu sista månaden!
Danne fyller år den 14 maj, 15 maj missar jag, som tuuur är, projektet i Badhusparken då jag ska gå på Riskettan. Pappa ska in och röntga sig den 18 maj... inte så viktigt att veta kanske...
Passade på att boka in tvättstugan den 19 maj, då är det Vett och Etikett dag för oss treor, men ofta jag tänker gå och lära mig dansa vals!
Sedan den 23 maj är det hundutställning i Österbybruk, lite osäkert om vi ska åka nu då det blivit ändrade planer med kennelval, men man måste vara säker på sin sak innan!
26 maj är det någon bal, den 28 också, samt att betygen sätts då, sedan kan man leka att jag praktiskt taget är friiii redan då! Men jag lär ha en massa ta-igen-skit så jag ska inte hurra i förväg.

Så ser det ut!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: