Pippi

Danne tyckte inte om mitt nya smeknamn till honom. Pippi. Vart i all världen fick jag det ifrån?
Han sitter och nöter UFC Undisputed demot för att kunna klå Krille. Rätt roligt, Krille hade aldrig spelat förut, så Danne var säker på att han skulle nocka honom på första, men gissa vem som vann?
Så nu sitter Danne här och ska tvinga mig till att spela, för att han ska träna för att klå Krille nästa gång.
De nya PS3 dosorna har på tok för många knappar att hålla reda på för att det ska gå hem hos mig.
När jag var liten var det kryss, rund, fyrkant och pilar att hålla reda på, nu finns de även R1, R2, L1, L2 samt spakarna!
Jag som tyckte det var sensation när vibratorn kom!

Sitter och letar massa skoj saker till vovve. Halsband och lite annat småpjotter.
Bland annat måste jag ha en kul dörrskylt som varnar att "Här vaktar jag" och så en fin bild på korven!

Hittade dessa hundregler som kommer stämma så perfekt den dagen vi får hem våran bulle:

1: Hunden får inte vara inne i huset.
2: Okej, hunden får vara inne i huset, men bara i vissa rum.
3: Hunden får vara i alla rum, men får inte hoppa upp på möblerna.
4: Hunden får bara hoppa upp på de äldsta möblerna.
5: Okej, hunden får hoppa upp på alla möbler, men får inte sova med husse och matte i sängen.
6: Hunden får sova på sängen, men bara om han får lov av husse och matte.
7: Hunden får sova på sängen, men inte under lakanen.
8: Hunden får sova under lakanen, men bara om han får lov av husse och matte.
9: Hunden får sova under lakanen varenda natt.
10: Husse och matte måste be om lov för att få sova under lakanen med hunden.


Hoggars Krog på Frösön har lätt de godaste oxfiléplankorna i staden!

Inte många som använder riktig oxfilé!
Mums!












KOMMENTARER:
- Cat Powers

HAHA klockrent! herregud va jag skrattade =) =)

Ha inte en töntig skylt som "break in, make my day" ååh eller "det tar 4 sekunder för mig att komma till grinden, hur snabbt går det för dig?"

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: