Mössan fortfarande en gåta

Min studentmössa är fortfarande ute på vift. Men nu vet jag att den är på skolan, någonstans. Är den på skola ett eller två? I kartong ett eller två? Tur det inte var fler. Det är faktiskt det enda minne jag kommer ha efter dessa 3.5 år i gymnasiet då jag inte ska vara med på något annat spektakel.
Danne åker förmodligen bort och jobbar i Borlänge under min sista skolvecka så jag åker nog hem till Laxsjö och jobbar om jag inte har några körlektioner.

Imorgon bitti tidigt som tusan har jag halkbana, de är det som bekymrar mig mest, 07.15 på körskolan.
Nu när jag inte går skola så går jag och lägger mig vid ett och vaknar... ja nyss!

Innan jag är fri återstår det:

Franska Revolutionen arbete
Rapport - Projekt och Företagande
Undersökande Journalistik till Text C
25/5 Prov Energi
27/5 Prov Miljö

Lämna tillbaka böcker och nycklar, rensa skåp... eller vilket skåp?












KOMMENTARER:
★ Lisen

Okej men det underlättar ju lite att du vet vart den är (alltså om den är i skolan eller företaget). Jag önskar dig lycka till och håller tummar & tår att du hittar den!

Tråkigt att han inte är där på din student, men det blir iaf lite extra money!

5 skolsaker kvar, det är inte så mycket.. Du fixar det!



Sköt om dig vännen <3



★ Lisen

Svar: Oj det tänkte jag inte ens på! hehehe jo de kanske stämmer.. Men egentligen är designen inte "mig själv" det är ju adam som gjort den =)



Hur många läsare har du förresten? nyfiken

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: