Min trötte pojkvän

Det är verkligen inte kul att skicka iväg sin trötta pojkvän ut på de stora vägarna på morgnarna.
Han ser ut som en skelögd kines där ögongloberna rullar upp i hjärnan på honom, han är verkligen trött.
Mina föräldrar säger det också, de har aldrig varit med om en sådan trött människa.

Jag var nyss på Riskettan, ett delmoment i körkortsutbildningen, där de tog upp just om trötthet, efter det känns det inte säkrare. Jag bara väntar på att polisen ska ringa och säga att de anhållit min pojkvän för rattfylleri, som dessutom är nykterist. Det rubriceras under samma kategori, trötthet och alkohol.

I morse fick han socker med kaffe på sängen. Jag hade gjort smörgåsar åt honom med mycket ost, precis som han vill ha det. Han sov hela tiden han åt, jag fick sitta å vakta så han inte skulle tappa kaffemuggen över min kudde.
Sedan fick jag klä på honom och skicka honom utöver trappan.
Nu är det bara att sitta och vänta och hoppas att han når fram till Vaplan.

Danne vill flytta närmare hans jobb, men jag vet inte om jag ser någon framtid i Nälden.
Först ska jag jobba hemma i byn, sedan ska jag söka på butiker här i staden, och så har jag funderingar om McDonalds.
Ja, tänka sig att jag skulle gå så långt för att sjunka så djupt, men så är det.

Idag ska jag klippa mig, äntligen!
Sedan kommer mor å far hit, då åker vi till lillebror i Svenstavik och där får jag The Sims 3!
Funderar jag på hur jag ska kunna lämna tillbaka nycklarna på media utan att träffa Alee, jag vill ALDRIG se den människan igen, någonsin!

Snälla Ingridh svara!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: