Min mössa?

När det börjar bli 16 skoldagar kvar, eller mindre till och med, så har jag börjat tänka på min studentmössa och insett att jag vill ha hem fanskapet!
Det var ju långt innan jul vi beställde, och jag vill ha den nu bara för att påminna att jag är en av dom, ja som går ut till arbetslösheten...
Vill se hur den ser ut, och se vilket jävla överpris de kan ta och kräääma ur pengar från oss elever. Klart man vill ha siffror, då kostar en siffra typ 60 spänn styck! Och 2009 blir ett dyrt år, bara för några smååå guldplastdekaler!
Men jag vill ha den!

Kruxet är att det är sista dagen för hämtning av dom idag. Jag har fortfarande migrän, och tro mig, jag är van smärtan så kan sitta ett tag vid datorn.
Hur ska jag få tag på den då månntro?
Det löser sig väl, de lär knappast kassera den, har ju förfan betalt 1000 spänn för den!

Nu blir det en banan, tre alvedon och ett försök till vila, klampjävlaidiotfot är hemma. Arbetslösa slynjävel!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: