Mår finemang

Halkbanan är avklarad, det var skoj men det blev inte så mycket sladd och slir som jag trodde det skulle vara.
Min pojkvän är hemma igen och nu ska jag passa på att klämma på honom innan han åker till Borlänge och blir borta två veckor... vi kanske missar bröllopet då.
Det enda jävliga är att jag har tre jobbiga saker till på måndag och alla gäller att fixa ett G, men just nu orkar jag inte.
Annars är allt dunderskönt just nu, halkbanan klar, sommar, värme, regn, fiske, friheten är nära och valpar nalkas!



Säg att det blir i juli!












KOMMENTARER:
★ Lisen

Skönt att halkbanan är färdig, kul att du har kommit så långt med körkortet! jag har knappt börjat och jag har bara sett dig svicha förbi mig >_<



Tråkigt med skolan & danne sticker igen.. Men du kanske kan gå på bröllopet själv? =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: