Helskön helg!

Laxsjö, sol, nybyggd altan och soldäck, kan det bli lyxigare? Skulle inte tro det.
Jag hade avlidit om jag hade fått genomgå den här soliga, varma helgen hemma i lägenheten, utan balkong och med en granne så jävla efterbliven så man blir konstig i huvudet bara att tänka på henne.

Danne packade ur kameran innan vi åkte, så jag har inga roliga bilder.
Mamma fick sin efterlängtande baden baden stol och vi fick tårta!
Vi var och fiskade igårkväll och det var magiskt, hur man ser Tjärnafjällets konturer.

Imorgon har jag körlektion tidigt som fan, känns inget kul, jag har ju sommarlov nu!

Måste upp på media imorgon och tömma skåpet och lämna tillbaka alla böcker.
Hoppas inte jag träffar Alee! Finns ingen man jag hatar mer!
Jag tänker då inte gå på tårtkalaset heller på Media.

Imorgon, sedan är jag friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ingen mer jävla skola, inga fler efterblivna lärare, inga mer jobbiga uppgifter hängandes över en, inga fler idiotiska scheman med hål, inga krav på studiemedel, tjat om frånvaro, ingen mer jävla skolmat och inga fler klasskamrater!
Kortfattat - det kommer dröja ett bra tag innan jag sätter mig i skolbänken igen!












KOMMENTARER:
Madde

"inga fler klasskamrater"? Jag kommer i alla fall dösakna dig <333333333333333333333333333333 :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: