230 mil tur och retur

Kontakten med den nya kenneln betyder att om det blir valpar i början på juli, en kull på några hannar, och om hon bedömer att vi är lämpliga ägare till en Engelsk Bulldog, en resa på 115 mil. 230 tur och retur.
Det bara för att hälsa på då hon vill träffa köparna innan... men lättplätt att vi åker, det är Danne också med på.
Och till då SKA jag ha mitt körkort så vi får dela på sträckan. Jag vill inte sätta en valp på ett flyg eller tåg, så det måste bli bilfärd.
Intresset är stort på den här kullen, och det känns så satans jobbigt.
Österbybruk den 23 maj sorterar vi bort, känns inte aktuellt längre då vi bytt kennel, till en mer seriös uppfödare som inte ser sina hundar som vandrande championpokaler och som dessutom inte avlar på inavel!
Blev förvånad över priset på hennes valpar också, hade gissat och även sparat ihop 25000 under tiden jag jobbade.


Lång och jobbig väntan, i början på juli får vi veta...

Två månader!!!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: