Lillebrors uppgift

Idag gjorde jag en uppgift till min lillebror.
Han gjorde ju en del av min förra religionsläxa, så jag kände mig manad att ta mig an den svåra läxan han hade.
I photoshop skulle de redigera en bild med färger.
Såhär blev mit... hans resultat!


Det är lillalillebror som tagit bilden och framkallt i mörkerrum.
Som hans mediesyster ännu inte fått göra! Mörkerrum, det är ju skandal!

Blev ändå rätt nöjd. Fick stressa för han skulle ha den klart på någar minuter, samt att jag inte hittade alla brushes!
Nu tycker jag att han är skyldig mig att göra min nya religionsuppgift. Moral och etik. Orkar fan inte börja med den...

Och imorgon fick jag reda på att det är uppföljningsdag, och det är ju superhräligt, ledigt på riktigt, men vi måste dit ändå. Jävlajävlajävlajävlatext! Tur jag är sjuk. Jag ger upp text. Jag orkar inte, jag bryr mig inte.
Förlåt Björn.

Imorgon måste jag på stan och leta solglasögon. Skit jag hatar stan. Ska ha en massa andra grejer med, men man kan ju beställa på internet. Men glasögonen måste jag ha på söndag.
Är ju någon som fyller tant då!!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: