Utbildning 118100

Okej, nej- jag klarade inte min uppkörning igår.
Det har lagt sig nu, så nu kan jag prata om det utan att börja gråta, så hårt tog det verkligen, jag som sett fram emot den här dagen i tvåjävlamånader!
De jag har hört kuggat har kört i fel körfält vid svängar, korsat spärrlinjer eller kört mot enkelriktat. I mitt jävla fall blev det att jag körde 30 centimeter för nära de parkerade bilarna på gatan, det vill säga, för dålig uppsikt enligt kukbesiktningsmannen.
Jag fick nog den värsta, han som alla hatar, han som kuggar för minsta lilla, och jag kan bara hålla med, han kuggade mig för minsta lilla!
Så nu var det ur världen.

Idag började jag min utbildning som Informationsmäklare på 118100.
Vi är första gruppen som ska gå utbildningen på bara två veckor!
Jag dundertrivs i min grupp! Vi var ute och åt lunch tillsammans idag.
Det känns bra, att alla pratar med alla hela tiden, skönt!

Jag har fått en hel tjock mapp med papper och uppgifter, jag som äntligen var klar med studerandet.
Nu ska jag försöka lära mig riktnummer, postnummer och geografin på hela Sverige, samt alla kortkommandon och andra speciella sök i Lyran.
En hejdundrans massa uppgifter som ska vara klara på fredag...
Imorgon får jag för första gången prata med någon, känns nervigt!

Men det första jag ska göra nu - är att fylla i mitt banknummer!












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Suck... Det var ändå rätt dåliga ursäkt att du inte skulle få ditt körkort, Seriööst! Kunde du inte få komplettera på något sätt genom förklara varför det ska vara si och så många centimeter.. FAN VA LAME!! Jävla slyn-gubbe! Tappa inte motivationen, du kommer fixa det!!



Oh roligt att du kommer jobba med roliga och sociala människor.. Hoppas det kommer vara bättre där än på ditt gamla jobb =)



kram!

mary

Men herregud dessa jävla griniga människor och deras "makt"!.

Skitsamma, kör hårt nästa gång istället linn! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: