Min händelserika fredag!

Idag har jag hunnit med mycket! Först har jag kört, kan avslöja att jag nu har en körlektion kvar innan dagen det.
Sedan satt jag med den oändliga teorin. Nu har jag gjort allt, precis allt, och mina resultat har varit mycket bra så nu behöver jag kanske inte tvivla på mig själv så mycket inför den delen.
Sedan har jag varit på banken och fört över mina skattepengar, klirr!

Shoppingsugen som jag blev så skulle jag ha en ny parfym. Eller jag skulle bara in på Perelle för att lukta på de sorter jag skrivit ned för att sedan kunna beställa från parfym.se.
Det blev en Escada- nåt som var prissänkt från 990 spänn, men, jag hade ändå tjänat på att beställa den från parfym.se, det var det första jag kollade då jag kom hem!
Sedan fick jag något stämpelkort. För varje hundring man handlade så fick man en stämpel. Efter hela 15 stämplar skulle man få 100 kronor rabatt.
Tro på fan det fattades fem kronor upp till 500. Så då blev det en ubernagelfil av glas med diamanter och jocks på. Ja då fattades det istället sex kronor upp till 600... Då blev det en ögonböjarmakapär, sen fick det vara bra!
Så nu har jag bara 9 stämplar kvar till att hundralappen ska bli miiiin! Och det lär ju aldrig hända eftersom kortet bara var giltigt ett år, på mina fem år som Östersundsbo har jag varit in på Perelle, två gånger. En gång med en klänninggalen Madde inför studentbalen, och idag!

Sedan skulle Danne in på Tages. Där köpte vi SM-mackan. Jag trodde den hade vunnit SM-guld, med Danne förklarade för mig att den bara kommit fyra. Det var fan den äckligaste mackan jag någonsin ätit. Blä, åt upp tomaterna sedan fick resten gå till skatorna, om ens de skulle äta den. Vi skulle också dela på en sådan där handbollsstor kula med maräng på utsidan med något gräddvaniljklet innuti, blä för den med, så efter fikat på Tages var jag skitsur på Danne. Det var fel på allt och det var hans fel!

Och ikväll ska vi på Bio. Jag har varit på riktig Bio två gånger här i stan. Bio Regina räknas inte som riktig, fastän den är bättre än en rikitg. I alla fall...
Första gången var på Hong Kong, och då höll vi på bli utslängda eftersom vi tyckte vi kunde få sätta oss vart vi ville.
Andra var Kenny Starfighter.
Ikväll blir det Sverigepremiären på Quentin Tarantinos Inglorious Basterds.

Oj, idag blev det långt, men då behöver jag inte skriva på hela helgen!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: