Godsaker

Desto mer vi peppar oss för att göra allt för att minska i vikt, desto mer onyttigheter blir det.
Kebab, plankstek med beasås, friterade nuggets, pizza, naturgodis, vanligt godis, cola och Ben & Jerrys.
Allt det har vi bara under helgen ätit! Och vår heldag i Svenstavik idag med mor och far blev inte nyttigare då vi skulle äta ute, igen.
Fy fan, nu måste vi skärpa oss!

Till veckan är sista veckan veckan som utbildningen till Informationsmäklare pågår. På fredag är sluttestet och klarar jag det är jag senare fullskolad mäklare. Känns kuligt som tusan, vad jag ska jobba sen!
Att sitta och övervaka fonderna blir man inte rikare av direkt.

Grattis Romeo!












KOMMENTARER:
°•♥ Cat Powers ♥•°

Och i heder till detta inlägg tar jag en choklad boll!

jag

gör det, jag tog just två stora bitar hembakad kladdkaka med pistagenötter i ;)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: