Socialpedagogen

Lediga, härliga, underbart äckliga måndag!
Jag har 42 kvadratmeter av smuts som måste göras något åt.
Smart som jag är bokar jag tvättstugan en i gång i halvåret, känns det som, så idag är det skitiga Dannekallingar över huvudet!
Och inte nog med det har jag en träff med medieprogrammets socialpedagog idag!
Vi ska se över mina sista veckor på skolan och se vad vi kan göra åt dem.
Ska bli djävulsk roligt att se den planen säger jag bara!
Men jag ska tala om att jag varit duktig idag och snott ihop ett ganska bra jobb och Häxorna till Historiafröken.

Ringde nyss jobbet. Vill jobba närsomhelst, hursomhelst! Jag lovar att de inte kommer höra av sig ändå. Jag bokade även in till påsklovet.
Förra lovet var jag ute efter jobb två veckor tidigare. Ringde då det var en vecka kvar, ringde under lovveckan - Neeej jobben tog slut på en gååååång!
Nästa vecka ska jag höra med Greger. Avpolitera Manpower. Om nu det blir bättre. Tvivlar.
McDonken nästa!

Jag gillar min vågtång. Stod framför spegeln igår och brottades med min spegelbild.
Fan vad jag inte kan göra något själv.
Slutade med att Danne stod och vågade mitt hår, han är duktig han!
Funderar på att klippa bort en jävligt störig pigg i hållarmojängen. Håret mojsade fast där hela tiden så höll på bli galen.


- Har du fisit?
- Nej!
- Du såg så lycklig ut.
  












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: