Lång dag

Jag som i vanliga fall är van att ligga på sofflocket, dricka juice och tycka lite extra synd om mig själv för att jag kanske är lite snorig i näsan har idag varit på skolan! En lektion! Och den lektionen räcker till gott och väl för att drabbas av någon slags panikångest och utveckla klassrumsfobi.
Stök, tjat och orimligt höga nivåer, min skalle sprängs just nu snart av denna genomlidelse.
Någonstans borde man kunna söka dispens för att slippa gå på skolan, studera hemma vilket jag nästan gjort under dessa tre år på gymnasiet.

Sedan körde jag min C30! Har fickparkerat, och du med den blå Volvon, tag kontakt med Z-Trafikskola. (Skämt)
Bokade in mig på Riskettan som man måste delta i nuförtiden också, 800 jävla spänn för ett kalas på tre timmar... och jag råkade boka in det den 15 maj... Jag lovar, jag råkade! Det var den närmaste tiden där det fanns plats kvar annars skulle jag inte få gå teorin förrän början på juni, fuck det och fuck Badhusparksprojektet!
Tänker gå på min Risketta ändå jag!
Nästa gång ska vi boka in halkis!

Glyndee Bombardier












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: