High-Techniskt

Ärligt talat hade jag ingen aning om Bloglovin förrän min datanissekompis Lousie påstod att jag var medlem!
Det verkar ju... krångligt och kanske lite onödigt, men nu har man alla bloggar man följer på ett och samma ställe!
Potatismos på det!

Följ min blogg med bloglovin - Kolla, jag lyckades även flänga in den konstiga koden och få det till en länk!

Så följ nu snällt min blogg!


Väntar på att Danne ska komma hem nu. Vi ska ut och storshoppa skor, och känner jag mig själv rätt kommer jag hem med absolut ingenting!













KOMMENTARER:
Louise

Woho jag är med i din blogg, känns lite coolt faktiskt , hahahaha!



Skor är roligt att handla, man får ingen ångest för sin bumsemage när man shoppar =P

Wera



Haha ^^

jag har följt din blogg med bloglovin typ... sen jag började läsa den xD

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: