Dagen efter

Jag pallade inte att vara kvar länge igår. Vid ett var jag hemma, och då hade jag fått mer än nog.
Fåniga snapsvisor och motbjudna, svettiga gubbar som ska tvinga upp en på dansgolvet. Nej fy jävla sjutton!
En kille var helt efterbliven och jag var nära att drämma till fanskapet. Började slita i en då man för femtioelfte gången sagt nej till att dansa.
Usch jag blev bara mer och mer förbannad att vara kvar då tillslut fick Danne bara skjutsa hem mig.

Idag är det bara att vänta på att de ska ringa, då är det bara att bege sig ut  och städa den där jävla ÖSK stugan. Och det gick inte lugnt till däruppe vill jag lova. Alla var fulla och många var odrägligt äckliga! Jag, Danne och en onge på knappt två år var de enda som var nyktra går.
Men huvudsaken är att svärfar hade en bra 50-års fest.

Danne kom hem vid fyra, alla tog ju muntert del av den nyktre som kunde skjutsa hem, såklart.

Vi passade på att åka upp i Arctura också, aldrig varit där. Utsikten var otrolig, helt sinnessjukt högt.

Imorgon börjar skitskolan igen...












KOMMENTARER:
Louise

Tråkigt att kvällen skulle vara så blöt... Men precis sålänge svärfar hade det trevligt :)



Men är inte du ledig på måndagar? =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: