Åtta månader

Den 25 augusti körde jag min nionde körlektion. Sedan har jag haft uppehåll till idag.
Klockan sju tog jag bussen in till stan och körde min första lektion på 8 månader.
Jag var nervös och skitnödig, men det gick mäkta bra! Melker (läraren) kunde inte förstå att jag haft uppehåll så länge, det märktes inte, påstod han.
Han som var beredd på att vi skulle få börja om från början, men icke, jag har varit och snurrat inne i staden och kört enkelriktat, precis där jag slutade sist! Var även "taxi" första lektionen då jag fick hämta en sån som man kör upp med på Vägverket, men det gick kanon, fick beröm för mina mjuka fötter! Fick ett motorstopp.

Och en sak till, Z-Trafikskola har skaffat nya bilar, så nu kör jag en Volvo C30, älskar den bilen!
Den är även så mycket mer lättkörd än surgolfen de hade förut, de sade läraren också!
Jag älskar C30!
Den är exakt som våran V50 i utrustningen, men vi har en bensinare på 2.4, C30:n är en diesel på fjuttiga 1.6 liter!


En sådan här fast röd kör jag på trafikskolan!



Riktigt supernajs reklam!
Hello Saferide - I was definitely made for these times



Såklart, en Engelsk Bulldog i C30 reklamen!


Jag är mer än nöjd! Nu fattas bara körkortet!












KOMMENTARER:
Louise

Så roligt att det gick så bra, kul när allt går så bra.. Hoppas du får ditt körkort snart då ;)

Louise

Men din lilla skit, varför har du inte sagt att du är medlem på bloglovin? =P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: