Arbetslös

Sådärja! Så enkelt var det att bli arbetslös.
Hörde av mig till Peter på Manpower, och nu är jag borttagen ur systemet och kan därför inte ge mina tjänster till 118100 längre. Jag låter så viktig!
Lät.
Jag har sagt upp mig med andra bullar.

För att få nytt jobb ska jag bara ringa Peter. Bra med sådanna personer, speciellt inom Manpower.
Jag känner att här kan jag skapa en hel hop med kontakter och få ihop fina referenser.
Inte för att jag känner att ett jobb med medelåldern på 19 år ger mig tillgång till de extravaganta toppjobben.
Man kan ju hoppas.

Nu har Danne tvingat mig att göra kvällsfika. Vi är hungriga.
Gick 8 kilometer, runt berget idag.


Jag har Spotify!!!
Fick en inbjudan av min lillebrors flickväns mor.
Tackar och bockar!












KOMMENTARER:
Louise

Men hjärtat.. du hade kunnat få det av mig ju ^^

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: