Nyckelknippa

Tack snälla, alla ni som klickar på mina länkar!
Hittills har jag fått ihop 21.70 kronor. För de pengarna får jag kanske en nyckelknippa från Ebay att kunna sätta på nycklarna till den nya ytterdörren till vårt nybyggda hus.
 
För nu är det bygga nytt hus som gäller! Fast det kanske jag redan tjatat om?
 
I alla fall.
 
Har hunnit fylla ett år till... Och avverkat påsken.
 
Såklart blev det till att proffsfika på födelsedagen med massa goa vänner!
 
 
 
Bakade en tårta fylld med Lakritsskallefluff och vit chokladganache! Sedan testade jag spritsa rosor vilket jag aldrig gjort förut. Så det blev en sådan där ombre-cake!
 
Sedan blev det den där goda Jättecookien också! Kunde inte hålla mig!
 
Och smörgåstårtan kommer från Maddes Restaurang & Fik! Supergoood!
 
Tårtan
Blev några minicupcakes också. Vanilj med hallon.
Spritsade med samma smörkräm som tårtan.
Smaksatt med vanilj och någon Sodastream essens.
 
 
Vann en jättefin tête-à-tête lagom till påsken från Flowers i Östersund!
 
 Sedan kom kusinen och hälsade på med ÅTTONDELSKAKA!
Vad är du gjord av, kära bakverk?
 
 
Men nu... snart blir det slut på allt gotta.
Jag äter ju som aldrig förr.
Till veckan!
 












KOMMENTARER:
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms mycket gottis

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: