Cupcakes

Var så länge sedan jag gjorde cupcakes så var tvungen att testa igår.
Ska provbaka efter lite olika recept samt prova några fyllningar samt frostingar.
Just nu lutar det åt att det blir en Swiss Meringue Buttercream just för att det inte ska behöva gå åt kilovis med florsocker.
Samt att denna är stadigare än en cream cheese frosting.
Ni kommer få se sen...
 
 
 
 
 
En sort fylldes med hallon. Gjorde en halloncurd med som jag hade tänkt fylla dom med, men blev så ivrig att spritsa den där perfekta buttercreamen...
Jag blev så ivrig att jag till och med glömde stoppa i tyllen i påsen innan jag fyllde den med smörkräm.
 
Den andra fyllde jag med äpplen, kanel och socker.
 
Men de andra kommer få en helt annan smaksättning!
 












KOMMENTARER:
Mira

Gud vad fin! Önskar att jag också kunde göra fina cupcakes men har typ aldrig bakat så skulle faila redan från början, haha :)

Mira

Det var jag som skrev kommentaren haha :D

Svar: Tack så mycket! Klart du också skulle fixa det, gäller bara att våga och testa! ;)
linn

princessmelis.com

Åh vad fiiin!

Svar: Taack! : )
linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: