En månad!

Idag är det precis en månad - fyra veckor kvar till vi åker till Kroatien. Eller vid den här tidpunkten befinner vi oss nog redan där. I värmen. Under midsommarhelgen.
Och fan ta er här hemma om det blir finväder här den helgen!
 
Så jag har ju all slags panik. Fyra veckor. Hur många kilo är det möjligt att gå ner. Ryms arslet i shortsen i år?
Vilken bikiniöverdel passar? VAD SKA JAG HA PÅ MIG!?
 
Det är därför det är så skönt att bara vara hemma när det är olidligt varmt. För då kan man bara gå in och dra ner persiennerna. Lägga sig naken på golvet typ.
Men nu ska man ju ändå se lite något anständig ut då man först och främst befinner sig i ett annat land. Och sen och främst reser vi med min sambos mor och far samt syster med respektive samt barn.
 
Så därför fick det bli en beställning från Sportamore.
 
Hade en rabattkod som gav 20% även på reavaror. Ange: SPRINGTIME.
Och det är inte ofta. För är det något Sportamore är experter på så är det rabattkoder och erbjudanden hit och dit, men de går då aldrig hitta något att utnyttja den där rabatten på då allt redan är nedsatt eller kampanj. Så då går det givetvis inte att kombinera.
Men den här funkade det fint.
Fick väl över 900 kronor rabatt.
 
Semesterkläderna!
 












KOMMENTARER:
Carolina Thoor

Vad roligt att få ut och resa :D det var ett väldigt långt tag sedan jag fick göra det tyvärr :/ hoppas mina föräldrar bestämmer sig för att åka någonstans iår så att jag och min kille kan hänga med :D

Sv; Tack ska du ha :D
Jag hoppas också att helgen kommer att bli bra med fint väder. Hoppas din helg också kommer att bli bra! :)
Kram ♥

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: