Snurrar runt

Kliver upp 05.00 varje morgon för att vara på bageriet. Det är tidigt för mig som i vanliga fall brukar ha sovit till fram emot 11- halv 12
Igår var jag först på bageriet på dagen, sedan hem och försöka sova ett par timmar innan vaken natt som jag hade inatt.
Kom hem i morse. Försökt sova lite då jag snart ska iväg på mitt andra jobb där jag ska jobba hela helgen...
 
 
 
Helst av allt hade jag bara velat ligga som Molle och mysa hela helgen. Inte röra ett finger.
Sedan känner jag att jag börjar bli förkyld (igen) också.
 
Hjärnan jäser...
 
 












KOMMENTARER:
coffeeandcupcake.blogg.se

Jo de är ju lite skillnad på de "vanliga" tiderna och det som är när man jobbar eller är på praktik :) Söt hund :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: