Simply the best

Det var mycket folk på gymmet ändå. Mycket folk för att vara efter midnatt. Fler än två är många enligt mig och Danne. Och i kväll var det sex stycken och vi. Många
 

 
Stod på crossen och fladdrade med fetarmarna i en timma. Allt godis har satt sig där tror jag. 
Sedan blev det hastigt lite magansträgning. Nu är man ju åter igen livrädd för den där träningsvärken. Börjar sakta men säkert. 
 
Och bara för att man ställt in sig på "sitt nya jag" blaha blahaa så kommer Konsum med extrapris på lösviktsgodis...
"Vi måste börja lite lätt". "Se det som en belöning". "Det är fortfarande helg". "Vi får inte chocka oss själva i början". Man måste fortfarande få unna sig ibland". 
Så där på Konsum hittade vi våra grannar som redan handlat sitt godis. Vilket sammanträffande! 
 
 
Så efter att ha suttit på Konsum bland Mariekexen och inte skrapat en av åtta lotter som innehöll miljonvinsten åkte vi hem och åt godis tillsammans.
 
Sedan åkte jag och älskling iväg på gymmet. Efter lite övertalning. Danne var på väg att kasta in handduken. 
Men nu efteråt känns det så JÄVLA SKÖNT!  
 
Och i bilen på väg hem efter årets kraftansträngning spelades Simply the best. 
Den låten spelades även under vårt livs första Peak-pass då det bara var vi fyra. Jag och Danne och våra sköna grannar. 
För vi var tydligen best som var de första och de enda som hade genomlidit det där hemska men så fruktansvärt roliga träningspasset. Man skulle nästan kunna kalla oss "Simply the best Peak-gänget". 
 
Nu är det bara att fortsätta såhär. 
Jag är hungrig. 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: