Pulverfärg

Fick hem mitt paket med färger jag beställde förut.
Ivrig som man är tar man bara en bit fondant och väljer bland allt man nu kan forma av en bit MFF, att göra just en liten röv. Skulle bli ett hjärta men.
Vem orkar lägga ned tid då det enda som skulle framgå i det här experimentet var att få veta hur det är att måla med pulverfärg! Guldig pulverfärg.
Silvrig hade jag redan kom jag på nu, så jag har ju egentligen kunnat testa på det här för längesen... Jaja.
 
 
Fondanten var mjuk när jag målade , tog för mycket vatten först sedan kunde jag inte låta bli att pilla på den!
Blev en cellulit-röv.
 
 
 
Egentligen skulle jag ha haft lite sprit. Ren alkohol, för då dunstar vätskan och guldfärgen framträder bra mycket mer.
Bilden visar alternativ till alkohol för att måla med pulverfärger.
 
Ingen som har en flska Bacardi 151 hemma?
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: