Efter helgen!

Alltså vem kan lägga startdatum för slut-på-allt-vad-onödiga-kolhydrater-heter på en fredag?!
Tydligen inte jag.
För jag måste ha ett datum att börja på. Och då gället det. Idag är det den 20:e vilket innebär att det är precis fyra månder kvar till vi flaxar utomlands, och som jag satt upp som ett slags startdatum i början...
Fyra månader är kort tid.

Förra gången när jag körde rätt så stenhård deff började jag efter min födelsedag den 23:e mars.
Gick ned 10 kilo på 9 veckor, sedan började resten av livet dala. Och innan man visste ordet av det var semestern slut men det tog inte slut på all onödig-ätning.
Så jag har de där 10 kilona åter igen samt mer att brottas mot denna gång.

Men det får bli efter helgen då!



 
 

Har varit på arbetsintervju också!












KOMMENTARER:
Katta

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack :)
Linn

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Snyggt hår! Diggar det!
Och angående inlägget så är jag sjukt dålig på att hålla mig ifrån grejer. Jag klarar max en vecka och sen blir begäret för stort. Men jag tror att du klarar det!

Svar: Tack! Haha! man börjar ju bli lite utav en expert på bortförklaringar vid det här laget! Synd det måste finnas så mycket gott! ;)
Linn

bookofems.blogg.se

fin du är!! !:D

Svar: Haha tack! :)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: