Broddar

Så var det ju ett enda litet bekymmer till med att vara billös. Och det kom jag inte att tänka på förrän igår kväll innan läggdags. Hur skulle jag ta mig ut till bageriet?
Varje morgon har ju Danne skjutsat ut mig och att gå så tidigt från morgon har aldrig funnits på världskartan.
Förrän nu...

Och såklart skulle det vara blixthalka och storm just denna morgon. 05.30.
Hade det inte varit för min tjuriga pojkvän som tvingade på mina skor hans Jula-broddar så hade jag inte tagit mig iväg dit idag.
 
Och det är bästa uppfinningen någonsin kan jag säga!
 
 
 
Pensionärsvarning!












KOMMENTARER:
E M M O T O P I A ~

Åhh fina vovven! :D Och broddar är underskattade! de kanske inte är så snygga men jag funderar ärligt på att skaffa ett par så att jag kan springa även om det är snorhalt.

Sv: Tack ska du ha! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: