Nattreceptionist

Den som bara vågar påstå att det är ett enkelt jobb att jobba som nattreceptionist på ett hotell!
 
Min hjärna är bara mos sedan nattens nio timmar av ständigt matande av information. Lokaler. Förråd. Checkar hit och dit. Rapporter. Fakturor.
 
Det värsta är. Att alla andra hotell verkar ha modernare system som gör allt mycket enklare. Här ska man knappa in precis allt manuellt. Kortsiffror, medlemsnummer. Priser. Osv.
 
Så 22 börjar jag igen, och det känns som att jag inte kommer att komma ihåg något av allt det vi gick igenom i natt.
 
Men men. Var ju tvungen att beställa lite nytt från Nelly också då de enda svarta byxorna jag hade i min ägo var ett par urtvättade Dr Denim Jeans.
Allt man ska ha på sig när man jobbar ska vara svart. Och plötsligt fanns inte ett enda svart plagg i hela garedroben.
Synd.
 
 
Jag är så grym i Paint!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: