Sova

Var tvärt omöjligt att sova i natt. Också.
Förtvivlad och förbannad höll jag Danne vaken också...
Trodde jag skulle vara helt slut och färdig och kunna somna på studs då jag inte sovit något på jobbet natten tidigare. Även fast jag ställt larmet på 05.00...
Helt galet är det. Att man jobbar nätter, går av på morgonen ochsedan dagen därpå ska man upp och börja 06.30... Så ovärt.
 
Och jag står fortfarande på benen! Candy is my fuel är verkligen ett motto jag lever upp till...
 
Efter jobbet i morse åkte vi och gick Naturstigen.
Rasta hunden ordentligt så man med gott samvete kunde dra för gardinerna och slappa på soffan.
Varit iväg och röstat har vi gjort idag också.
 
Så.
 
Man känner igen en skogsbulle när man ser en!












KOMMENTARER:
Susanna Maria J

Gosighunden där ;) <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: