Kexchoklad

"Välkommen till Linns program 100 ursäkter på 5 minuter".
Det var väl lite det där sms:et från brorsan som fick mig att ändå röra mig mot gymmet idag.
Trots en dålig natts sömn. Tidig morgon på jobbet. Tendenser till ont i halsen. Kanske kunde jag ha krystat fram en huvudvärk om jag bara försökt mer.
Hade Arga Snickaren som går på repris sedan 2011 sänts ikväll hade jag dock skippat gymmet.
 
Så 40 minuter blev det på crosstrainern ändå. Följt av ett sugigt magpass. Har varit så hård i magen idag så det började släppa lagom till man ska träna magen. Lyckat.
 
I alla fall. Snäll som man är erbjuder man att skjutsa brorsan på Ica direkt efter träningen så han kan hämta ut sitt megapaket.
Och det var väl inte sådär bra det heller kanske.
 

 Vill... HA...!
 
Medan vi båda står där i godisstället och sorterar ut godiset planerar vi morgondagen.
Ante frågar mig om jag tycker vi ska stå på crossen och köra kondition från morgon och köra styrka senare.
- Jag hade snarare tänkt tvärtom. Först stryka sen på kvällen kanske en promenad.
- En Kexchoklad?
 
 
Karamellkungen... nästa gång blir det Hemmakväll!
 












KOMMENTARER:
lillebror

haaaaaah!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: