Helg...igen

Mindre än en timma kvar till jag ska åka på jobbet. Gruvar mig fastän jag slutar ikväll. Får åka hem och sova i min egen säng. Men i morgon har jag dygnet.
Det kändes mer gruvsamt.
Men sen. Sen efter det långa dygnet är även denna helgen gjord. Sedan är det två veckor kvar till nästa omgång.
 
Helt ärligt har jag ingen aning om vart detta slutar. Jag vet att när jag går av på söndag efter en lång, vaken och otroligt jobbig natt kommer jag vara allt annat än lycklig över att ha det jobb jag har.
Mötet i onsdags rev upp massa gammalt som jag försökt förtränga med.
 
Kanske leder arbetsintervjun jag ska ha på måndag någonstans i rätt riktning...

Och om en månad ska jag ringa det där samtalet igen som kan förändra min framtid.
Det jobbiga samtalet som jag ser fram emot att få ringa!
 
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Lizete

Ja de måste vara påfrestande att jobba sånna pass.. :/

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: