Bär

Istället för att åka hem och sova i morse efter ännu en hemsk jobbnatt packade vi väskorna och åkte till fjälls.
Bara för att ha något att göra. Komma iväg och för att inte bara sova bort hela dagen.
Fast än det vore välbehövligt.
 
Efter vi varit iväg och handlat lite fika och grillkorv så packade jag ned allt i väskan - förutom grillkorven som jag av någon anledning ställde in i kylen istället.
Tur jag kom på det när vi stod på parkeringen. Hade blivit snopet att bara stå och grilla brödet...
 
Plockade 10 liter lingon och nästan 5 liter trattkantareller.
Och allt det har vi nu stått och rensat. Förvällt svampen och jag ska göra sylt på all lingon. Men imorn.
 
Så nu ska jag väl kunna sova fastän larmet ringer 05.00? Ångest redan nu...
Vill se skapligt pigg ut i morgon.
 
 
 
Hade med mig kameran också så tog fler bilder med den. Dessa dyker upp. Men imorn.
 












KOMMENTARER:
ami

han är ju bedårande vovven din!

Svar: Haha tackar! Han är speciell ;)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: