Vila!

Nu är Molle hemma! Ena älsklingen är hemma. Den andra åkte som vanligt iväg till Storuman i morse.
 
Var lite skillnad att komma från stan och upp till Laxsjö där det var snö på backen.
Gick bra att köra upp i alla fall. Det var verkligen tur att Danne kom hem så han hann skifta däck på bilen.
Annars hade jag nog varit rädd då det på vissa ställen efter vägen var plogkanter kvar.
 
Den här veckan ska jag i alla fall vara ledig mina två dagar. Idag och på onsdag. Känns som jag fortfarande inte är utvilad.
Mådde riktigt illa hela natten i natt också. Och  vid 1-tiden skickar lillebror passande ett sms och undrar när man får äta semlor...
 
Det här hade tydligen varit en lycklig hund då snön kom!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: