Steg

Ännu en tisdag.
En sådan där förbannade tisdag då man ska dra med sig all skit och fundera över vad det är man håller på med egentligen.
En sådan där tisdag som får mig att längta ännu mer till nästa måndag.
Då ska jag ringa.
 
Det är så hemskt mycket som snurrar runt i huvudet nu.
Och det känns som man inte kan lösa ena saken förrän man vet något om den andra.
Sedan står man bara i samma surhål och trampar.
Jag vill börja träna igen.
Komma i samma form fast ännu bättre form än vad jag var i där i slutet på april i år.
Men även där skyller jag på att jag behöver godiset och sockret för att belöna mig själv för att jag just nu bara står ut.
Även fast jag vet att jag bara förstör för mig själv.
Jag vet att det bästa känslan är att få känna sig nöjd över sig själv.
Men det får bli steg tre.
 
Steg ett börjar förhoppningsvis efter måndag. Då kan jag ta steg två. Och sen steg tre...
 
 
 
 
Blev promotad av Dreadstuff på Instragram förut också.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: