Sitter och gapar

Sätter mig i stolen ute på balkongen i solskenet. Rycker till när jag känner att jag håller på att somna, sitter där ute och gapar ut vädret. Stänger igen käften. Vaknar till igen, av att jag sitter och gapar.
Snygg syn för grannarna.
En som sitter och gapar i solen.
 
Inte en timme sömn i natt. Natten som jag tog på mig lite sådär exta. Extra kaxigt. Ung som man är.
Klart jag kommer palla med hela helgen också... Ska nog gå och sova snart...
En promenad först kanske?
 
Gubben och hunden drog precis till fjälls. De ska fixa inför höstens jakt. Ställa fram älgen och sådär.
Så de blir borta till på söndag, men det gör inget, jag ska ju ändå inte vara hemma.
 
En "kopp" kaffe på det här så!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: