Hockeyspelare?

Är det något jag kan, så är det att känna efter.
Kom hem efter en rätt hektisk morgon från jobbet. Sovit dåligt i natt. Saknar Molle-grisen. Känner lite att halsen börjar göra ont. Fryser.
Men efter en trekvart i duschen så vet jag inte vad jag kommer att tänka på, men jag hoppar då i gymoutfiten och drar iväg på gymmet!
Var väl inte så svårt?!
 
Älskar att kunna gymma mitt på dagen, eftersom jag är folkskygg. Närå. Men då kan man slita tag i det man vill ha när man vill.
Och idag var jag nästan helst själv. Förutom en kille som kom fram till mig då jag tränade underarmarna; är du hockeyspelare?
 
Tomt gym!
 
 
Sen har jag suttit ute på balkongen och njutit av solen, och lyssnat på Kultiration.
Bakslag.
 
 
Småfräknar som tittar fram!
 
Dreads och näsborrar.
 
 Älskade voven är hos "momma och moffa" i veckan då jag har så mycket på jobbet...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: