Baka baka!

Liten tårta!
Eller snarare två!
 
Har hållit på precis hela dagen med dessa sysslor.
 
Först gjorde vi, eller vi höll på med båda tårtorna samtidigt egentligen. När ena saken ska kallna pillar man på med ena och sedan ska den kylas då byter man igen.
Danne vill faktiskt hjälpa och det tycker jag är kul!
 
Snickerstårta - en favorit i repris! Och den gjorde jag mest till Maria, som fyllde år i onsdags! Men den är god!
Sedan testade vi något helt nytt. Jag var så sugen på att baka jordgubbsbiskvier, men på något vänster föll jag in på Hallonmoussetårta! Med chokladkokosbotten!
Det är helt sinnessjukt vilken härlig färg den fick av all hallon! Sådär underbart rosa. Längtar efter att få sätta tänderna i den i morgon!
 
En förhandsvisning av vad som komma skall!
 

Blomman där i bakgrunden har jag bara spritsat med choklad. Tänkte på något vis försöka knöla på den på hallontårtan, och sedan dekorera med hallon och citronmeliss.
 
Som sagt. Lär ta fler bilder i morgon när det är annat än kladd och formar.
 
Så den som vill komma på tårta!
 
Innan jag börjar min deff på måndag?
 
 












KOMMENTARER:
coffeeandcupcake.blogg.se

Så gott :) hallontårtan ser ut o bli riktigt fin :) Trevlig helg :)

Svar: Tack så mycket, detsamma till dig! =)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: