Tights...

Idag är en sådan där tråkig dag att försöka vara nyttig och allt som hör till. 
Åt torsk och ärtor till middag. För en kvart sedan. Och är hungrig nu. Igen.
 
Jag är imponerad över mig själv att Ballerinakakorna faktiskt fortfarande står helt orörda i skafferiet.
 
Sedan funderar jag på hur jag ska klara av helgen. Försöker lägga upp något strategiskt. Vad som ska få tillåtas.
Fast desto mer man försöker begränsa desto svårare blir det. För den saken är klar. Jag ska ha något gott!
 
Som idag när Danne kom hem från jobbet så hade jag bett honom åka in på Konsum innan han kom hem. 
Hade den här gången varit på vår "gamla" tid och vårat "gamla" jag, så hade denna kasse innehållit minst en chokladkaka. 
Nu fanns däri bara tre burkar kvarg och en påse frysta bär. Sedan en Cola Zero. Ifall att.
 
Jag har funderat en massa på vad jag ska köpa för slags byxor- eller tights för att ha på gymmet sedan.
Kanske har självförtroendet börjat komma tillbaka från där det en gång varit?
Har ju alltid haft pösiga trekvartsbyxor eller vanliga pösbyxor från Röhnisch. 
 
 

Antingen dessa från MM Sports. Better Bodies Fitness Long Tights.
Tycker de var snygga och stilrena. Nedsatta med 200 spänn också!
 
 


Eller dom här? Better Bodies Shaped 3/4 tights med Camo-print.
Denna bild tog jag från Svenskt Kosttillskott men dom finns även på MM. 
 
Som sagt. Jag är inte mycket för rosa på gymmet jag heller...
Orange är snyggt men då har jag inga skor som passar!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: