Julledig

Det går någ inte beskriva känslan över hur fruktansvärt det var att komma tillbaka till staden i dag.
Jag som tillbringat hela min lediga tid över jul och nyår hemma - hemma hos mor och far och med lillebror.
Tyst och fridfullt, och vitt av snö!
 
Här i stan var det fortfarande halt som bara fan. Nästan ingen snö. Grått och tråkigt. Sedan har grannen haft stamp-fest under hela middagen. Men nu är det bara en månad kvar, sedan flyttar hon!
 
#didintwanttogetbackhome
 
Såhär såg det ut innan jul då vi lämande stan.
 
Och såhär såg det ut hemma i byn på julafton!
 
 Mobilbilder, därför är dom så blå...
 
 Molle tittar på tv. I år reagerade han inte på mössen i Askungen.
 
Fick en superfin kandelaber i julklapp!
 
 
Var "hem" och vände en sväng i mellandagarna. Såg lika förjävligt ut.
 
 Älskling var i gympasalen och körde sin helikopter. Blev även lite pingis och badminton!
 
 Vädret!
 
 Hunden!
 
 Bollen!
 
Rökte lite kött i röken som Danne gjort!
 
Lyckades för första gången göra en dread-bun!
 

Var väl ungefär så långt min dropbox-folder lyckats inhämta sedan jag kom hem.
Allt det här med nyårslöften och hur gamla året och gamla jag vs. mitt nya - det skiter jag i!
 
Nu ska jag in och kika på megarean på Nelly.com!
Har faktiskt saknat den stationära datorn liiite.
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: