Äntligen

Det är återigen dags för den där varannanhelg-helgen.
Helgen som jag jobbar och grannidioten är barnfri och alltid lever om och gör allt för att hålla mig vaken.
Fast den här helgen är jag så jävla lycklig.
Inte bara för att jag fick komma hem tre timmar tidigare idag, utan för att det oväsendet grannidioten för är bra oväsen.
Det är flyttoväsen. Hon är på väg härifrån!
 
Och jag tror inte ett skit på att hon flyttar för att det är otrevliga grannar (läs mig, som bankat i väggen en gång varje varannan helg då jag tycker jag hört för mycket och då hon inte inser vad hänsyn och klockan är).
Jag är övertygad om att hon blivit värkt. Eller varnad.
 
ÄNTLIGEN!

Fast då måste jag börja tre timmar tidigare i morgon...
 
 
Idag tar vi vilodag från gymmet. Och faktiskt. Så ska jag äta chips för första gången sedan nyårshelgen!
Har inte ätit en godisbit heller sedan förra helgen, och då blev det en putteputte liten chokladkaka på 100g.
 
Det lär man ångra. Men vadfan. Jag skyller på kreatinet!
 
 
 

Från en sak till en helt annan. Jag tyckte om den här tapaten. 
Vi ska ner till brodern och hjälpa honom ställa i ordning lägenheten så han kan sälja den. Och då vill jag att det ska bli dessa. Eco Happy. 
Justdet.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: