Yr.

Nu blev jag sådär förbannat yr igen. Nyss alltså. Nu går det ganska så bra så jag finner på tangenterna i alla fall.
Men jag vill inte resa på mig.
 
Fick ju någon märklig attack för någon dag sedan. Texten på datorskärmen flöt ihop, såg inte alls tillslut då jag försökte koncentrera mig. Kände hur hjärnan svällde på något märkligt vis, det blev något slags tryck i alla fall.
Sedan började fingrarna pirra, jag kallsvettades som en ja, som en vadå? och kände mig svimfärdig.
Fattade telefonen innan jag skulle dö, och ringde till Danne. Som att han skulle kunna göra nåt som befann sig på jobbet. Men det kändes lugnande att ha någon som skulle höra ifall jag skulle dö.
Gick över ganska fort.
Sedan mådde jag illa resten av den dagen...
 
Har varit lite småyr till och från nu när vi varit hos lillebror.
 
Men jag har skyllt det på hissåkningen.
 
 
Lilla söta bäsen ville ta med benet upp i hotellsängen!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: