Tapeter

Att välja tapeter till ett rum man inte ens har. En vägg som säkert inte ens existerar än.
Det är ju också utmanande.
 
Jag vann ju ett presentkort på 3000 kronor hos Photowall genom en tävling på Instagram.
Hur skoj som helst. Så det är därför jag sitter och går igenom hela deras sortiment. In i minsta detalj.
 
Antingen är man tråkig och slår till på något lättsamt mönstrat, tråkigt. Eller så gasar man på med något otroligt orodigt. Eller så skickar man in en bild man skulle vilja ha som fotovägg?
Fast jag är inte så förtjust i fotoväggar.
Och hittar man en tapet med schysst och färgglatt mönster - tro på fan de har varit tvungna att trycka dit en fågel!
 
 
Den här heter ironiskt nog Night Owl..
 
 
Så söt tapet - Candy Fish
 
Jag föll direkt för den här- Woodland.
 
Danne säger att han inte bryr sig alls, att tapet och färgval i vårt kommande hus är upp till mig.
Han ska helst vara borta och komma hem när allt är klart.
Då var det ju synd att han inte fick åka till Riga i 7 år...
 
Tur jag har ett år på mig att välja...
 












KOMMENTARER:
Susanna Maria J

Candyfish tapeten var superfin :)

♀ THE REVOLT ♀

va rolig vinst!:D tyckte tapeterna var fina. Nice att du gillar färgglatt för det gör jag med xD

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: