Tillbaka

Tillbaka i lägenheten igen efter en veckas skön semester som absolut inte tillbringats i lägenheten.
Och vad är det första man ser då man kommer hem till den här lägenheten då?
Jo, ett fladdrandes jävla papper som hänger från min kära grannes balkong.
 
 
 
Nej. Jag är inte kär i henne. Jag är inte avundsjuk på henne. Och jag har inte kronisk PMS. Detta skrev hon som teorier om mig på sin Facebook, hennes teorier om varför jag är så fruktansvärt otrevlig mot henne. Det som enligt henne är en av livets stora frågor. " Hur kan min yngre, kvinnliga granne vara så enormt bitter och otrevlig?"

Svaret på den frågan kommer i ett annat inlägg...
 
 
Så en vecka har gått ruskigt fort. Brukar göra det när man vet att det kommer en dag man inte vill nå fram till.
Danne har under den här tiden varit och jagat älg. Var mycket därför vi tog ledigt och drog iväg också.
Annars har det inte hänt så mycket sedan sist.
Vi lade oss i ännu en budgivning på ett hus vi fattat tycke för.
Mammas fina pion visade sig bara utveckla fejkade, skrumpna frön. Jag som tänkt att den egenodlade plantan blir lagom till den dag jag har trädgård. Den skulle få blomma för första gången i min trädgård.
Och Moltas har fattat tycke för sten. Han går till bäcken och hittar sten. Sedan får man jaga honom tills han lägger sig på gräsmattan och ska till att tugga på den, då får man ge honom lite stryk för annars släpper han den inte. Gull-hunden.
Kan inte låta bli att tycka han är gullig!
Han är till och med gullig när han skiter. Och gör de där kryst-ljuden.
Jaja.
 
 
 
 
Så idag är dagen vi har sagt att våra "nya liv" (fyfan för den meningen) ska börja. Åter igen, ännu en gång.
Gymmet har fått vila alldeles för länge och intaget av godis och annat gott har varit allt för stort.
 
Jag har redan funnit min största motivation i ämnet till hur jag ska lyckas denna gång.

Ska tänka på arslet som lunkar uppför trappan och som lägger all sin vikt på sina hälar när hon går...
 

Morr.












KOMMENTARER:
Carolina

Förlåt mig, men din fejd med din granne är hysteriskt rolig för mig att läsa! Mest för att jag har dålig humor och lite för att du uttrycker dig om henne så förbannat roligt!

Svar: Haha vad roligt att man kan få något gott ur allt det onda då! Annars tycker jag att jag nästan framstår som världens bittraste! ;)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: