Tre saker

Idag har jag gjort tre saker som jag aldrig gjort förut.
 
1: Jag gick till gymmet.
2. Jag var på gymmet innan 12.00.
3. Jag gick till gymmet och var där alldeles själv. (Har aldrig varit där utan Danne.)
 
Jag är ju också med i en utmaning genom jobbet. 15 med Paolo.
Det var väl lite meningen att hela arbetslaget skulle anmäla sig och sedan skulle man ha tränat ihop som ett lag och samlat poäng genom att genomföra olika aktiviteter.
Klättrat i topplistan och vunnit priser. Men nu var det bara jag och en till som var intresserade. Så vi har ett eget lag. Tvåmannalaget. Medan alla andra enheter inom kommunen har typ 5-10 deltagare.
Bara att köra ännu hårdare då!
 
Så nu ska jag fylla i dagens fina siffror från mig egen träning på gymmet, sedan ska jag göra mitt individuella träningsprogram på 15 minuter, som alla övningar ger poäng!
Sedan kommer olika utmaningar. Och varje aktivitet man själv utför ger 1 poäng/minut.
 
KUL!
 
 
Gym24h Frösön
 
 
 
Screenshot!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: