Oj

Här var det många dagar sedan man skrev något sist. Och jag minns inte när sist var, så jag vet inte heller vad jag ska skriva om.
 
Jag är förkyld. Igen. Vi som börjat om på allvar med träningen igen. Så ska man bli sjuk och hamna på 0, som det känns. För det är ju nu när man är sjuk och ska vila som man vill träna mer än någonsin.
När man inte får. Varför ska det vara så?
Rätt skönt också att äntligen börja känna att det finns något hårt innaför jeansen nu och att de inte bara är daller. Faktiskt.
 
Så i helgen blev det bara godis. Och julmust. Inget chips. Ica hade ju extrapris, men det var inte gott alls. Ska försöka ta med den känslan till nästa helg. Godis är inte gott. Så länge det inte är godis från Hemmakväll. Eller Chips. Chips  och Crunchos Cool Mexican dipp.
Måste bara lägga upp en bild så ni inte kan missa vad jag menar.
 
 
 
Jag har också satt i halva håret, dreadsen, med mina förlängningar. Det blev inte så stor skillnad egentligen då de bara blev förlängda med ungefär 1 dm.
Så nu har jag ett annat problem med mitt hår. Jag har ju för mycket. Så alla enkla klipp på Youtube om fina knutar och uppsättningar kan ju jag nästan glömma, för jag når inte runt mitt hår. En vanlig tofs med vanlig hårsnodd är ju helt omöjligt att få till.
 
 
 
 
Jag hade tänkt göra ett inlägg senare när håret är helt klart. Men ville bara visa att jag nu i alla fall kan göra en halvdan fläta! Så mycket längre blev de i alla fall! För annars har de spretat ut dreads som varit för korta, de som inte når bak på skallen. Eller hur man ska förklara. Håret där fram har inte nått ända bak.
 
 
Sedan har vi varit och kollat på hus.
Det 7:e i ordningen. Men då kan man säga att ett objekt var inte ens aktuellt. Och ett annat var av bara nyfikenhet. Det som Danne inte rymdes i... Jaja.
Det 5:e seriösa och kanske det 4:e vi budar på?
Så nu har jag skickat in ansökan igen till stackars Johan i Krokom. Sedan ska vi bara få ner priset med en halv miljon ungefär så är vi där!
 
 
Sen var det nog inget mer.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: