Tungt

Vad tungt det kändes nu. Ingen Molle finns här hemma nu för honom har vi lämnat kvar uppe hos "momma och moffa". Så han kommer inte hem förrän på söndag men jag får inte träffa honom förrän på måndag!
Tungt, tungt, tungt. Tror aldrig jag varit utan honom så länge!
 
Danne åker bort i morgon och blir borta hela helgen då han ska ta Jägarexamen i Hallen.
Och jag ska jobba precis hela helgen som jag inte var det minsta pepp på faktiskt. Förkyld och jävlig är man också.
Sitter och inbillar mig hur mitt nya schema kommer se ut som jag inte fått se ännu, och retar upp mig. Säkert helt i onödan, men jag kan inte låta bli att börja öva på mitt ställningstagande till dessa frågor jag egentligen hejvilt hittat på.
Fan.
 
Bita ihop och bara låta den här veckan, hela veckan egentligen passera. Bara följa med som.
Känns ju som man fastnat i livet. Det händer ju fan ingenting.
Jag vill för mycket.
Och så är det för mycket jag inte vill...
 
Älskade kräk-djur!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: